ئیمام ناصر محمد يه‌مانی
30 - 05 - 1432 کۆچی
04 - 05 - 2011 زایینی
06:09 به‌یانی
[بۆ بەدواداچوونی بەستەری سەرەکی بەشداری بەیانەکە]
https://n-ye.me/showthread.php?p=14754
ـــــــــــــــــــــ


وه‌ڵام بۆ باوکی خالد: تەنها له‌ ڕواڵەتی چیرۆکەکەی هاوەڵانی ئەشکەوتەوە اللە فەتوای بۆ پێغه‌مبه‌ره‌كه‌ی داوە..

بە ناوی الله ی لە ھەموو میھرەبان و بە بەزەییەکان میھرەبانترو بە بەزەییتر، درودو سڵاو لەسەر باپیرەم محمد نێردراوی اللە - درودو سڵاوی اللە لەسەر خۆی و کەس و کارە پاکەکەی - و هەموو موسڵمانان، سڵاوو ڕەحمەت و بەرەکەتی اللە تان لەسەر پشتیوانە چاکەکارە پێشکەوتووەکان، وە سڵاو لە هەموو ئەو موسڵمانانەی بە شوێن ڕاستیدا دەگەڕێن لە هەموو موسڵمانان و خەڵکی..

ئه‌ی حوسێن بن عومەر سەرۆک و سەرپەرشتیاری مێزی گفتوگۆی جیهانی مه‌هدی چاوه‌ڕوانكراو ناصر محمد یه‌مانی، ئەی خۆشه‌ویستەکەم له‌به‌ر اللە، لام گرنگ نیه‌ ئەگه‌ر باوکی خالد هه‌مان ئه‌و كه‌سه‌ بێت کە ناوی له‌ خۆی ناوه‌ (علم الجهاد) یان كه‌سێكی تر له‌ شه‌یتانه‌ مرۆڤەکان یان تەنانەت مه‌سیحی درۆزنی شه‌یتانیش، تەنانەت بە هەموو شێوەیەک ئه‌وه‌شم لا گرنگ نیه‌‌ ئه‌م باوکی خالده‌ سەرسەختە به‌ ناڕەوایە كێیه‌، بەڵکو ئه‌وه‌ی لام گرنگه‌ به به‌ڵگه‌ی ‌ده‌سه‌ڵاتی زانستی کۆت و بەندکەر له‌ مەحكه‌می قورئانی گه‌وره‌وە به‌ڵگه‌ی به‌سه‌ردا بهێنمه‌وه‌، به‌ مه‌رجێكیش له‌سه‌رمان به‌درۆنه‌خرێته‌وه‌، ئه‌ویش ئه‌وه‌یه‌؛ ده‌سه‌ڵاتی زانسته‌كه‌ی نێوانمان له‌ مەحكه‌می كتێبەکەی اللە دا بێت، کە هه‌موو زاناو موسڵمانانیش به‌ گشتی لێی تێده‌گه‌ن، بۆیە فه‌رمانێک بۆ به‌ڕێوه‌به‌ری مێزی گفتوگۆ حوسێن بن عومەر دەردەکەین به‌وه‌ی باندكردنه‌كه‌ له‌سه‌ر ئه‌و كه‌سه‌ی بەخۆی دەڵێت باوکی خالد هه‌ڵبگرێت، هه‌رچه‌نده‌ ده‌یبینم له‌و کەسانەیە کە هیدایه‌ت نادرێن، به‌ڵام گومان هیچ ڕاستیه‌ک به‌ده‌سته‌وه‌ نادات، جا لەڕاستیدا ئێمه‌ لە هه‌ردوو حاڵه‌تدا هه‌ر سه‌ركه‌وتووین، ئەگه‌ر هیدایه‌ت درا یان به‌ درۆی زانی و پشتی هه‌ڵكرد، جا ئەگه‌ر اللە بۆ لای ڕاستی هیدایه‌تیدا ئه‌وا سوپاس و ستاییش بۆ اللە، وه‌ ئه‌گه‌ر بۆ لای ڕاستی هیدایه‌ت نه‌درا ئه‌وا گفتوگۆگه‌ له‌نێوان من و ئه‌و به‌ڵگه‌یه‌كی دڵسۆزی و خه‌مخۆریه‌ بۆ لای په‌روه‌ردگاره‌كه‌م و په‌روه‌ردگاری حوسێن بن عومەرو په‌روه‌ردگاری هه‌موو بەسەرخەرانی اللە ی تاک و تەنهای زاڵ، اللە ی پایەبەرزیش فه‌رموویه‌تی:‌‌ {وَإِذْ قَالَتْ أُمَّةٌ مِنْهُمْ لِمَ تَعِظُونَ قَوْمًا اللَّهُ مُهْلِكُهُمْ أَوْ مُعَذِّبُهُمْ عَذَابًا شَدِيدًا قَالُوا مَعْذِرَةً إِلَى رَبِّكُمْ وَلَعَلَّهُمْ يَتَّقُونَ} صدق الله العظيم [الاأعراف:164].

وه‌ ئه‌وه‌ی له‌ خۆشه‌ویستەکەم له‌پێناو اللە حوسێن بن عومەرو هەموو ده‌سته‌ی به‌ڕێوه‌به‌رانی (منتدیاتی بوشرای ئیسلامی جیهانی بۆ گفتوگۆ) م دەوێت ئه‌وه‌یه‌؛ توڕەیی خۆیان بەرامبەر ئه‌وانه‌ی ده‌یانه‌وێت نوری اللە بكوژێننه‌وه‌ بخۆنەوە تا ئەوکاتەی به‌ڵگه‌ی ته‌واویان به‌سه‌ردا جێبه‌جێ ده‌كه‌م، جا ئەگه‌ر بە ڕاست و دروستی به‌ڵگه‌مان به‌سه‌ردا هێنانه‌وه‌ ئه‌وا بێگومان اللە به‌ سزایه‌كی خراپ و به‌ ئێش و ئازار شادیان ده‌كات. بە پشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {وَإِذَ قَالَتْ أُمَّةٌ مِّنْهُمْ لِمَ تَعِظُونَ قَوْماً اللّهُ مُهْلِكُهُمْ أَوْ مُعَذِّبُهُمْ عَذَاباً شَدِيداً قَالُواْ مَعْذِرَةً إِلَى رَبِّكُمْ وَلَعَلَّهُمْ يَتَّقُونَ (164) فَلَمَّا نَسُواْ مَا ذُكِّرُواْ بِهِ أَنجَيْنَا الَّذِينَ يَنْهَوْنَ عَنِ السُّوءِ وَأَخَذْنَا الَّذِينَ ظَلَمُواْ بِعَذَابٍ بَئِيسٍ بِمَا كَانُواْ يَفْسُقُونَ (165)} صدق الله العظيم [الأعراف:164].

جا سه‌یری ئه‌وه‌ بكه‌ن کە اللە ی پایەبەرز ده‌فه‌رموێت: {فَلَمَّا نَسُواْ مَا ذُكِّرُواْ بِهِ أَنجَيْنَا الَّذِينَ يَنْهَوْنَ عَنِ السُّوءِ وَأَخَذْنَا الَّذِينَ ظَلَمُواْ بِعَذَابٍ بَئِيسٍ بِمَا كَانُواْ يَفْسُقُونَ} صدق الله العظيم [الأعراف: 165].

ئه‌مه‌ش دوای جێبەجێکردنی به‌ڵگه‌کە به‌سه‌ریاندا لەلایەن ئەو کەسەی بانگەواز بۆ ڕاستی دەکات، هەرچەندە بەڵگەی قورئانی گه‌وره‌ به‌ر له‌ ڕه‌وانه‌كردنەکەی مه‌هدی چاوه‌ڕوانكراو ناصر محمد یه‌مانی بەسه‌ر خه‌ڵكیدا جێبەجێ بووە، به‌ڵكو ئێمه‌ ته‌نها به‌یانەکەی زیاتر ده‌كه‌ین و له‌لایه‌ن په‌روه‌ردگارەکەیانه‌وه‌ بیریان دەخەینەوە به‌ڵكو لە اللە بترسن.

وه‌ ئه‌ی میوان باوکی خالد ببه‌ ئه‌وەی ده‌ته‌وێت ببیت، بشزانه‌ هه‌وڵدان بۆ ئەوەی پشتیوانەکان بەرامبەر ڕاستی تووشی ئاشوب بکەیت تاوانه‌‌؛ كه‌ له‌ كتێبدا گه‌وره‌تره‌ له‌وه‌ی كه‌سێک بكوژیت، له‌گه‌ڵ ئه‌وه‌ی كوشتنی کەسێک به‌ ناڕەوا وەک ئه‌وه‌یە هه‌موو خه‌ڵكی بكوژیت، جا سزای اللە چەندە گەورە دەبێت بۆ ئه‌وانه‌ی هه‌وڵدەدەن باوەڕداران له‌ بەرامبەر شوێنکەوتنی ڕێگای ڕاستی تووشی ئاشوب بکەن و بەربەست لە ڕێگای ڕاستی دابنێن و ڕووناکیەکەی اللە بکوژێننەوە، به‌ڵام اللە ناهێڵێت و هه‌ر په‌ره‌ به‌ ڕووناکیەکەی ده‌دات هەرچەندە تاوانكارانیش ڕقیان له‌ ده‌ركه‌وتنی بێت. ‌

وه‌ ئه‌ی باوکی خالد، ئەگه‌ر تۆ له‌وانه بیت یان جگە له‌وانه‌ - اللە ش زاناتره‌ - لام گرنگ نیه‌ له‌ كامیانیت، وه‌ سه‌رسامم له‌وه‌ی زۆرێک لەو ترسنۆكانەی بانگه‌شه‌ی زانست ده‌كه‌ن و گفتوگۆ لەگەڵ ئیمام ناصر محمد یه‌مانی ده‌كه‌ن بۆچی لەم ماڵپەڕەدا خۆیان به‌ وێنه‌و ناوه‌ ڕاستیەکەیان ده‌رناخه‌ن، تا بۆمان ڕوون ببێته‌وه‌ ئەو کەسە کێیە کە بانگه‌شه‌ی زانست ده‌كات، جا ئه‌م ترسه‌ له‌به‌ر چیه‌؟ ها ئه‌وه‌ ئیمام مه‌هدی ناصر محمد یه‌مانی ده‌بینن به‌ ناوو وێنه‌کەی خۆیەوە بۆتان ده‌ركه‌وتووه‌و هیچیش له‌ سەرزەنشت و لۆمه‌ی لۆمه‌كاران ناترسم، به‌ڵام كێشه‌مان نیه‌ گرنگ ئه‌وه‌یه‌ بە حەق به‌ڵگه‌ به‌سه‌ر ئه‌وانه‌دا جێبه‌جێ بكه‌ین کە گفتوگۆمان له‌گه‌ڵ ده‌كه‌ن.

وه‌ ئه‌ی باوکی خالد ده‌تبینم وشه‌كان له‌ به‌یانه‌كه‌ی ئیمام ناصر محمد یه‌مانی كه‌م ده‌كه‌یته‌وەو وردەکاری باسكردنەکەی وازلێده‌هێنیت تا ڕاستیەکە له‌ هه‌ندێک پشتیوانەکان و ئه‌وانه‌ی بە شوێن ڕاستیدا ده‌گه‌ڕێن دابماڵیت، تا وایان لێبكه‌یت ئه‌م بانگه‌وازه‌ی ئیمام مه‌هدی ناصر محمد یه‌مانیان لێ دابماڵیت، وه‌ ئەگه‌ر ڕاستیت بویستبا ده‌مانبینیت هه‌موو بابه‌ته‌كه‌ت لە هەمان خاڵدا بە هەموو وردەکاریەکەیەوە وه‌رده‌گرت، جا له‌پاش ئه‌وه‌ به‌ به‌یانێكی وا کە باشتر هیدایه‌ت بدات و به‌ قسه‌یه‌ک ڕاسترو دروستر بێت وه‌ڵامت ده‌دایه‌وه‌.‌ ‌

هه‌رچی قسه‌كه‌شته‌ له‌وه‌ی ده‌ڵێی چۆن محمد نێردراوی اللە - درودو سڵاوی اللە لەسەر خۆی و کەس و کارەکەی - بە چیڕۆکی هاوه‌ڵانی ئه‌شكه‌وت و شێوەی دروستبوونەکەیان نەزانیووە به‌ گوێره‌ی فه‌تواكه‌ی ناصر محمد یه‌مانی، جا ده‌ڵێیت:

چۆن ناصر محمد یه‌مانی ئه‌مە سەبارەت بە پێغه‌مبه‌ر درودو سڵاوی لێبێت ده‌ڵێت

دوای ئه‌وه‌ ڕاست و دروست ڕاسته‌خۆ بە فەرموودەی په‌روه‌ردگاری خەڵکی جیهان وەڵامت دەدەمەوە کاتێک به‌ پاپیره‌م محمد نێردراوی اللە درودو سڵاوی اللە لەسەر خۆی و کەس و کارەکەی ده‌ڵێت: {لو اطَّلَعْتَ عَلَيْهِمْ لَوَلَّيْتَ مِنْهُمْ فِرَارًا وَلَمُلِئْتَ مِنْهُمْ رُعْبًا} صدق الله العظيم [الكهف:18].

جا ئه‌و پرسیاره‌ی ئاڕاسته‌ ده‌كرێت ئه‌وه‌یه‌: ئه‌گه‌ر محمد نێردراوی اللە - درودو سڵاوی اللە لەسەر خۆی و کەس و کارەکەی - لە ئەشکەوتەکە بچوبا دیمەنی ئه‌و كه‌سه‌ خه‌وتووانه‌ی له‌ ئه‌شكه‌وته‌كه‌ بینیبا؛ بۆچی دواتر به‌ ڕاكردن لێیان هه‌ڵده‌هات و لەبەرامبەریان ترس و تۆقین دایده‌گرت؟ جا هه‌رده‌بێت هۆكارێک هه‌بێت کە اللە محمد نێردراوی اللە درودو سڵاوی اللە لەسەر خۆی و کەس و کارەکەی لێ ئاگادار نەکردۆتەوە، بۆیە دواتر لەناكاو سەری سوڕدەما لە بینینی شتێک کە له‌ ژیانیدا نه‌یبینیبوو، جا ئەو کەسە كێیە نهێنی ئه‌وه‌ی به‌ ڕاست و دروستی بۆ ڕوونكردنەوە، ئایا مه‌هدی چاوه‌ڕوانكراو نیه‌؟ کە دەڵێت هۆكاره‌كه‌ی ئه‌وه‌یه‌ چونكه‌ ئه‌وان له‌ گەلانی پێشوون، له‌وانه‌ی هه‌زاران ساڵ ته‌مه‌نیان به‌سه‌ربردووه‌ و جه‌سه‌ته‌كانیشیان به‌هه‌مان شێوه‌ وه‌ک جه‌سته‌ی ئێمه‌ نیه‌، جا ئه‌وه‌ بیرخۆتان بخەنەوە ته‌نها له‌ سه‌ره‌تای ده‌ستپێكردنی بانگه‌وازه‌كه‌یەوە تا ئه‌وكاته‌ی به‌ڵێنی تۆفانه‌كه‌ هات كاتی بانگه‌وازه‌كه‌ی پێغه‌مبه‌ری اللە نوح لەناو گەلەکەی چەند بوو، اللە ی پایەبەرزیش فه‌رموویه‌تی:‌‌ {وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا نُوحًا إِلَى قَوْمِهِ فَلَبِثَ فِيهِمْ أَلْفَ سَنَةٍ إِلاَّ خَمْسِينَ عَامًا فَأَخَذَهُمُ الطُّوفَانُ وَهُمْ ظَالِمُونَ} صدق الله العظيم [العنكبوت:14].

به‌ڵام جگه‌ له‌وه‌ ته‌مه‌نێكی تریشی به‌ڕێ كردووه‌ به‌رله‌وه‌ی اللە بە پێغەمبەرێتی ڕه‌وانه‌ی بكات، جگه‌ له‌مه‌ش به‌هه‌مان شێوه‌ اللە به‌ تۆفانه‌كه لەناوی نەبرد درودو سڵاوی لێبێت؛ به‌ڵكو دوای تۆفانەکە ته‌مه‌نێكی تریشی به‌سه‌ربرد، جا ئه‌و پرسیاره‌ی به‌ عه‌قڵ و لۆژیک ئاڕاسته‌ ده‌كرێت ئه‌وه‌یه: ئایا جه‌سته‌ی گەلانی پێشوو وه‌ک جه‌سته‌ی مرۆڤەکانی ئه‌مڕۆیه‌؟ یان عه‌قڵ ده‌ڵێت بەوپێیەی ته‌مه‌نیان هه‌زاران ساڵ بووە هه‌رده‌بێت جه‌سته‌كانیشیان به‌هه‌مان شێوه‌ چه‌ندین ئەوەندە وەک تەمەنەکەیان زیاتربێت، کە چه‌نده‌ها ئەوەندە زیاتر بووه‌ له‌ ته‌مه‌نی گەلانی کۆتا زه‌مان؟ وه‌ له‌به‌رئه‌وه‌ی له‌م ئوممه‌ته‌دا زۆر كه‌س ئێسکە پەیکەری ئەو مرۆڤە گه‌وره‌و زه‌به‌لاحانه‌یان دۆزیوه‌ته‌وه‌ کە بەڕاستدانەری به‌یانه‌كه‌ی ئیمام ناصر محمد یه‌مانیە سەبارەت بە جه‌سته‌ی گەلانی پێشوو، له‌به‌رئه‌وه‌ی زۆر زه‌به‌لاحن، جا بەو پێیەی هاوه‌ڵانی ئه‌شكه‌وت له‌ گەلانی پێشوون بۆیه‌ به‌هه‌مان شێوه‌ جه‌سته‌كانیشیان زه‌به‌لاحن، بۆیە اللە ی پایەبەرز به‌ پێغه‌مبه‌ره‌كه‌ی فه‌رمووه‌:‌‌‌ {لو اطَّلَعْتَ عَلَيْهِمْ لَوَلَّيْتَ مِنْهُمْ فِرَارًا وَلَمُلِئْتَ مِنْهُمْ رُعْبًا} صدق الله العظيم [الكهف:18].

ئه‌مه‌ش ئاماژه‌یه‌ بۆ ئه‌وه‌ی اللە سەبارەت بە چۆنیه‌تی دروستكردنەکەیان فه‌توای بۆ پێغه‌مبه‌ره‌كه‌ی نه‌داوه‌، وه‌ سەبارەت بەوەی بۆچی لە نیشانه‌ سه‌رسورهێنه‌ره‌كانی اللە ن، وه‌ نه‌ سەبارەت بە وردەکاری چیڕۆكه‌كه‌شیان و نه‌ سەبارەت بە زه‌به‌لاحی جه‌سته‌كانیشیان، ئەمە لەبەر حیكه‌مه‌تێکە لەلایەن اللە وە، جا بەوپێیەی پێشتر ده‌رباره‌ی شێوەی زه‌به‌لاحی جه‌سته‌كانیان زانستی نه‌بووه‌ بۆیە ئەمە ده‌بێته‌ شتێكی له‌ناكاو بۆ ئەو سەبارەت بەوەی پێشتر به‌ زانسته‌كه‌ی نەزانیووە، لەبەرئەوە ئەگه‌ر سەیرێکی دیمه‌نه‌كه‌یانی کردبا به‌ ڕاكردن لێیان هه‌ڵدەهات و ترس و تۆقین دایده‌گرت. جا كێ قسه‌ی له‌ اللە ڕاسترە! بۆیە اللە ی پایەبەرز بە پێغەمبەرەکەی دەڵێت:‌‌‌ {لو اطَّلَعْتَ عَلَيْهِمْ لَوَلَّيْتَ مِنْهُمْ فِرَارًا وَلَمُلِئْتَ مِنْهُمْ رُعْبًا} صدق الله العظيم [الكهف:18].

ڕەنگە باوکی خالد بیه‌وێت بمپچڕێنێت و بڵێت: "ئه‌ی ناصر محمد یه‌مانی، تۆ چوزانی اللە فه‌توای وردی ده‌رباره‌ی هاوه‌ڵانی ئه‌شكه‌وتی بۆ پێغه‌مبه‌ره‌كه‌ی نەداوە؟ دوای ئه‌وه‌ ئیمام ناصر محمد یه‌مانی وەڵامی ده‌داته‌وه‌و ده‌ڵێم: وه‌ره‌ سه‌ره‌تا به‌ زانست و لۆژیک پرسیارێک بکەین، بۆچی اللە بەم فەرموودەیەی قسە لەگەڵ پێغه‌مبه‌ره‌كه‌ی دەکات: {لو اطَّلَعْتَ عَلَيْهِمْ لَوَلَّيْتَ مِنْهُمْ فِرَارًا وَلَمُلِئْتَ مِنْهُمْ رُعْبًا} صدق الله العظيم؟

جا سەرەتا سه‌یری وه‌ڵامی عه‌قڵ و لۆژیک ده‌كه‌ین، دواتر بێ هیچ گومان و دوودڵیەک ده‌ڵێت جگە لە ڕوواڵەتی چیرۆكه‌كه‌ نه‌بێت اللە فه‌توای ده‌رباره‌ی هاوه‌ڵانی ئه‌شكه‌وت بۆ پێغه‌مبه‌ره‌كه‌ی نه‌داوه‌ و وردەکاری چیڕۆکەکەیان و شێوه‌ی دروستكردنه‌كه‌یانی بۆ باسنەکردووە، وە بەو پێیەی اللە ده‌رباره‌ی زه‌به‌لاحی جه‌سته‌كانیان شتێکی بە محمد نێردراوی اللە - درودو سڵاوی اللە لەسەر خۆی و کەس و کارەکەی - نه‌وتووه‌ بۆیە ئەگه‌ر بهاتبا سه‌یری دیمەنەکەیانی کردبا به‌ ڕاكردن لێیان هه‌ڵده‌هات و لە بەرامبەریان ترس و تۆقین دایده‌گرت.‌

پاشان ئه‌ی باوکی خالد وەرە سه‌یری فه‌تواكه‌ بكه‌ین له‌ مەحكه‌می كتێب؛ ئایا پشتگیری لە وەڵامەکەی عه‌قڵ و لۆژیک دەکات و دێینە سەر ئەو بڕوایەی ده‌رباره‌ی اللە دەربارەی هاوه‌ڵانی ئه‌شكه‌وت فه‌توای بۆ پێغه‌مبه‌ره‌كه‌ی نه‌داوه‌؟ جا له‌پاش ئه‌وه‌ دەبینیت وه‌ڵامه‌كه‌ی وه‌كو وەڵامی عه‌قڵ و لۆژیکە، اللە ی پایەبەرز فه‌رموویه‌تی: {سَيَقُولُونَ ثَلَاثَةٌ رَّابِعُهُمْ كَلْبُهُمْ وَيَقُولُونَ خَمْسَةٌ سَادِسُهُمْ كَلْبُهُمْ رَجْمًا بِالْغَيْبِ وَيَقُولُونَ سَبْعَةٌ وَثَامِنُهُمْ كَلْبُهُمْ قُل رَّبِّي أَعْلَمُ بِعِدَّتِهِم مَّا يَعْلَمُهُمْ إِلَّا قَلِيلٌ فَلَا تُمَارِ فِيهِمْ إِلَّا مِرَاء ظَاهِرًا وَلَا تَسْتَفْتِ فِيهِم مِّنْهُمْ أَحَدًا} صدق الله العظيم [الكهف: 22].

جا سه‌یری ئه‌وه‌ بكه‌ کاتێک اللە ی پایەبەرز فه‌رموویه‌تی: {وَلَا تَسْتَفْتِ فِيهِم مِّنْهُمْ أَحَدًا} صدق الله العظيم؛ ئه‌مه‌ واته‌ دەربارەی ئەوان اللە فه‌توای بۆ پێغه‌مبه‌ره‌كه‌ی نه‌داوه‌، جا ئەگه‌ر اللە دەربارەی ئەوان فه‌توای بۆ دابووایه‌ بۆچی دەیویست لە بارەیانەوە لە خاوەن كتێبەکان بپرسێت؟ به‌ڵام اللە ڕێگری لێكرد له‌وه‌ی ده‌رباره‌ی هاوه‌ڵانی ئه‌شكه‌وت پرسیاریان لێبکات، چونکە اللە ته‌نها ڕوواڵەتی چیرۆکەکەی ئه‌وانی بۆ هێنابوو به‌بێ باسکردنی وردەکاری چیڕۆکەکەیان و ناوه‌كانیان و ژماره‌كانیان و شێوەی دروستكردنه‌كه‌یان، به‌ڵام اللە ڕێگری لە پێغه‌مبه‌ره‌كه‌ی كرد دەربارەی هاوەڵانی ئەشکەوت فه‌توا له‌ خاوەن كتێبەکان وه‌ربگرێت، جا ئه‌وان هەرگیز به‌ ڕاست و دروستی فه‌توای بۆ ناده‌ن، چونكه‌ هیچ شتێک ده‌رباره‌یان نازانن ته‌نها قسەی بە گومان نەبێت به‌ بێ زانست و زانیاری، بۆیە اللە ی پایەبەرز فه‌رموویه‌تی: {فَلَا تُمَارِ فِيهِمْ إِلَّا مِرَاء ظَاهِرًا وَلَا تَسْتَفْتِ فِيهِم مِّنْهُمْ أَحَدًا} صدق الله العظيم [الكهف: 22].

به‌ڵام باوکی خالدو هاوشێوه‌كانی دنیایان پێ سه‌رقاڵ كردووه‌و باسەکەیان تێکداوەو ده‌ڵێن: "چۆن ناصر محمد یه‌مانی ده‌ڵێت محمد نێردراوی اللە - درودو سڵاوی اللە لەسەرخۆی و کەس و کارەکەی - بە وردەکاری چیڕۆکی هاوه‌ڵانی ئه‌شكه‌وتی نه‌زانیوه‌، نه‌ ده‌رباره‌ی شێوەی دروستكردنی جه‌سته‌كانیان، به‌ڵام ناصر محمد یه‌مانی وردەکاری چیڕۆکەکەیانی بۆ باسكردووین، ئه‌مه‌ مانای وایە واده‌زانێت له‌ محمد نێردراوی اللە زاناتره‌ درودو سڵاوی اللە لەسەر خۆی و کەس و کارەکەی". دوای ئه‌وه‌ ئیمام مه‌هدی وەڵامیان ده‌داته‌وه‌و ده‌ڵێم: هەر لەبەرئەوەیە اللە ئیمام مه‌هدی کردووە به‌ ئیمام بۆ نێردراوی اللە مه‌سیح عیسای كوری مه‌ریه‌م درودو سڵاوی لێبێت، چونکە پله‌ی زانستەکەی به‌رزترە لە زانستی نێردراوی اللە مه‌سیح عیسای كوری مه‌ریه‌م درودو سڵاوی لێبێت، بۆیە اللە چوار پێغەمبەری درودو سڵاویان لێبێت کردووە بە وەزیرەکانی ئیمام مەهدی کە بریتین له‌: ‌{أصْحَابَ الْكَهْفِ وَالرَّقِيمِ كَانُوا مِنْ آَيَاتِنَا عَجَبًا} [الكهف:9].

وه‌ ئه‌ی باوکی خالد ئه‌مانه‌ له‌ نیشانەکانی اللە ن کە دواتر به‌ حه‌ق له‌سه‌ر ئه‌رزی واقع به‌م نزیكانه‌ به‌ مۆڵەتی اللە دەیانبینن، اللە ی پایەبەرزیش فه‌رموویه‌تی: {وَهُمْ فِي فَجْوَةٍ مِّنْهُ ذَلِكَ مِنْ آيَاتِ اللَّهِ مَن يَهْدِ اللَّهُ فَهُوَ الْمُهْتَدِ وَمَن يُضْلِلْ فَلَن تَجِدَ لَهُ وَلِيًّا مُّرْشِدًا} صدق الله العظيم [الكهف: 17].

وه‌ ئەوەی بەخۆت دەڵێی باوکی خالد، ده‌بینین قسه‌مان له‌گه‌ل ده‌كه‌یت به‌وه‌ی ‌ئاشوبەکانی مه‌سیحی درۆزن به‌ درۆ دەزانین و ده‌ڵێین له‌سه‌ر ئه‌م به‌تاڵانه‌ی ئێوه‌ واده‌زانن له‌ ئاشوبەکانی مه‌سیحی درۆزنن هه‌زار به‌ڵگه‌تان لە کتێبدا بۆ دەهێنین، وه‌ له‌ ناصر محمد یه‌مانیت ده‌وێت ئه‌م هه‌زار به‌ڵگانه‌ت بۆ بهێنێت، گه‌ر نا ئه‌و درۆزنه‌! جا له‌پاش ئه‌وه‌ ئیمام ناصر محمد یه‌مانی وه‌ڵامت ده‌داته‌وه‌و ده‌ڵێم: ئەگه‌ر له‌سه‌ر یه‌ک به‌ڵگه‌ بە ڕاست و دروستی وەڵامت دایه‌وه‌ ئاسانترە بۆ تۆ له‌ بەرامبەر هه‌زار به‌ڵگه‌کە، جا وه‌ره‌ تەنها لە یه‌ک به‌ڵگه‌ی ناو ئەم هه‌زار به‌ڵگه‌یه‌ بمبەزێنە، کە بریتیه‌ له‌وه‌ی اللە ی پایەبەرز ده‌فه‌رموێت: {فَلَوْلَا إِنْ كُنْتُمْ غَيْرَ مَدِينِينَ (86) تَرْجِعُونَهَا إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ (87) فَأَمَّا إِنْ كَانَ مِنَ الْمُقَرَّبِينَ (88) فَرَوْحٌ وَرَيْحَانٌ وَجَنَّةُ نَعِيمٍ (89) وَأَمَّا إِنْ كَانَ مِنْ أَصْحَابِ الْيَمِينِ (90) فَسَلَامٌ لَكَ مِنْ أَصْحَابِ الْيَمِينِ (91) وَأَمَّا إِنْ كَانَ مِنَ الْمُكَذِّبِينَ الضَّالِّينَ (92) فَنُزُلٌ مِنْ حَمِيمٍ (93) وَتَصْلِيَةُ جَحِيمٍ (94) إِنَّ هَذَا لَهُوَ حَقُّ الْيَقِينِ (95) فَسَبِّحْ بِاسْمِ رَبِّكَ الْعَظِيمِ} صدق الله العظيم [الواقعة].

جا بەوپێیەی باوکی خالدو زانایانی ئوممەت و خەڵکیش بە گشتی ده‌زانن اللە باسی ڕوح ده‌كات دوای ئەوەی له‌ جه‌سته‌ دەردەچێت و جەستەکە ده‌مرێت، جا له‌پاش ئه‌وه‌ اللە ته‌حه‌ددای ئه‌م به‌تاڵه‌ ده‌كات بتوانێت بیگه‌ڕێنێته‌وه‌: {فَلَوْلَا إِنْ كُنْتُمْ غَيْرَ مَدِينِينَ (86) تَرْجِعُونَهَا إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ(87)} صدق الله العظيم،

جا ئایا به‌ عه‌قڵ و لۆژیک ده‌بێت اللە بانگه‌وازەکەی مه‌سیحی درۆزن به‌ گه‌ڕاندنەوه‌ی ڕوح بۆ جه‌سته‌ له‌دوای مردن به‌ڕاست دابنێت ئەگه‌ر بۆ ته‌نها مردووێک و بۆ یه‌ک جاریش بێت؟ جا ئەگه‌ر گه‌ڕاینه‌وه‌ بۆ فه‌توای عه‌قڵ به‌ هیچ شێوه‌یه‌ک عه‌قڵی هیچ مرۆڤێکی تێگەیشتوو ئەوە قبوڵ ناكات و دواتر ده‌ڵێت: "چۆن اللە مه‌سیحی درۆزن به‌ پێدانی موعجیزه‌یه‌ک له‌لایه‌ن خۆیه‌وه‌ به‌ڕاست داده‌نێت، چۆن بۆ بەتاڵێک کە بە درۆ بۆ جگە لە خۆی بانگەشە دەکات ئه‌م ته‌حه‌ددایه‌ی له‌ كتێبدایە دەیشکێنێت: {فَلَوْلَا إِنْ كُنْتُمْ غَيْرَ مَدِينِينَ (86) تَرْجِعُونَهَا إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ} صدق الله العظيم؟".

جا ئایا نابینیت کەسانێک ئاشوبەکەی مه‌سیحی درۆزن بە زیندووكردنه‌وه‌ی مردوو دەگێڕنەوەو ده‌ڵێن ئەو ده‌مرێنێت پاشان زیندووی ده‌كاته‌وه‌، هەروەک بەم گێڕانەوەیە بوختان و درۆهه‌ڵده‌به‌ستن:

اقتباس المشاركة :
(حدثنا يعقوب وهو بن إبراهيم بن سعد حدثنا أبي عن صالح عن بن شهاب أخبرني عبيد الله بن عبد الله بن عتبة أن أبا سعيد الخدري قال ثم حدثنا رسول الله صلى الله عليه وسلم يوما حديثا طويلا عن الدجال فكان فيما حدثنا قال يأتي وهو محرم عليه أن يدخل نقاب المدينة فينتهي إلى بعض السباخ التي تلي المدينة فيخرج إليه يومئذ رجل هو خير الناس أو من خير الناس فيقول له أشهد أنك الدجال الذي حدثنا رسول الله صلى الله عليه وسلم حديثه فيقول الدجال أرأيتم إن قتلت هذا ثم أحييته أتشكون في الأمر فيقولون لا قال فيقتله ثم يحييه فيقول حين يحييه والله ما كنت فيك قط أشد بصيرة مني الآن قال فيريد الدجال أن يقتله فلا يسلط عليه)
انتهى الاقتباس
کۆتایی هات

جا ئه‌و پرسیاره‌ی ئاڕاسته‌ ده‌كرێت ئه‌وه‌یه‌: ئایا ئه‌م گێڕانەوەیە وەکو شكاندنی ئه‌و ته‌حه‌ددایه‌ی اللە له‌ مەحكه‌می كتێبه‌كه‌ی دەیکات به‌ گه‌ڕاندنه‌وه‌ی ڕوحی مردوێكیش بۆ جه‌سته‌ نەهاتووە؟ وه‌ اللە ده‌فه‌رموێت ئەگه‌ر هاتوو به‌تاڵه‌کە ڕاستی کردو جه‌سته‌یەکی به‌ گه‌ڕاندنه‌وه‌ی ڕوحه‌كه‌ی زیندوو کردەوە، ئەوکاتە ڕاستی كردووەو به‌ به‌ڵگه‌ی ئاشكراوه‌ سه‌لماندوویه‌تی ئه‌و مردوو زیندوو ده‌كاته‌وه‌! به‌ڵام ته‌نها اللە ده‌ژیێنێت و ده‌مرێنێت، جا چه‌ند جار اللە ئه‌مه‌ی له‌ كتێبەکەیدا باسکردووە؟ وه‌ بەو پێیەی اللە له‌ مەحكه‌می كتێبه‌كه‌ی فەتوای داوەو فه‌رموویه‌تی: {قُلْ جَاءَ الحقّ وَمَا يُبْدِئُ الْبَاطِلُ وَمَا يُعِيدُ} صدق الله العظيم [سبأ: 49].

بۆیە اللە ته‌حه‌ددای به‌تاڵ ده‌كات به‌وه‌ی كه‌سانێک جگه‌ له‌ خۆی بتوانێت ئه‌م نیشانەیە له‌سه‌ر ئه‌رزی واقع بهێنن و جه‌سته‌یه‌كی مردوو به‌ گه‌ڕاندنه‌وه‌ی ڕوحه‌كه‌ی زیندوو بکەنەوە: {فَلَوْلَا إِنْ كُنْتُمْ غَيْرَ مَدِينِينَ (86) تَرْجِعُونَهَا إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ(87)} صدق الله العظيم.

جا ئایا ئه‌م ته‌حەددایه‌ بە شتێکی تر لەوەی دەیبینن پێویستی به‌ لێكدانه‌وه‌یەکی تر هه‌یه‌؟ به‌ڵام زانایان و هه‌موو موسڵمانانیش به‌وە ده‌زانن اللە له‌م ئایه‌ته‌ مەحكه‌م و ڕوون و ئاشكرایه‌دا ده‌رباره‌ی ڕوحی مردوو لە دوای دەرچوونیەوە قسه‌ ده‌كات، جا ته‌حه‌ددای ئه‌و به‌تاڵه‌ ده‌كات بۆجەستەکە بیگه‌ڕێنێتەوه‌.‌

وه‌ ئه‌ی گه‌لی پشتیوانەکان، سوێند بە اللە شه‌یتانه‌كان له‌ ڕێگای ئه‌وانه‌ی به‌سه‌ریاندا زاڵبوون هەوڵدەدەن به‌ ڕێگا‌ لێگرتنێكی گه‌وره‌ له‌ شوێنکەوتنی ئیمام مه‌هدی ڕێگریتان لێبکەن، جا ئەگه‌ر گوێڕایه‌ڵیتان كردن ئەوکاتە دوای باوەڕ هێنانه‌كه‌تان به‌ به‌یانی ڕاست و دروست به‌ بێباوەڕبوون هه‌ڵتان ده‌گه‌ڕێننه‌وه‌. بە پشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوَاْ إِن تُطِيعُواْ فَرِيقًا مِّنَ الَّذِينَ أُوتُواْ الْكِتَابَ يَرُدُّوكُم بَعْدَ إِيمَانِكُمْ كَافِرِينَ} صدق الله العظيم [آل عمران: 100].

وه‌ ناشڵێم (باوکی خالد) له‌ شه‌یتانه‌ مرۆڤەکانە، به‌ڵكو ڕێگا ساختەکاری و شێوازی فریودان و گومان خستنە سەر ڕاستیەکان شتێکە تەنها لەوان بینیومانە، چونکە ئه‌وانه‌ خۆیان حه‌شارده‌ده‌ن و هه‌ڵده‌ستن به‌ وه‌رگرتنی به‌شێک له‌ بابه‌ته‌كەو واز له‌ وردەکاری و ڕوونكردنه‌وه‌كه‌ی تر له‌ دڵ و خودی بابه‌ته‌كه‌دا دەهێنن، تا خوێنه‌ر وا ده‌بینێت ئه‌مه‌یان له‌ به‌یانه‌كه‌ی ناصر محمد یه‌مانی وه‌رگرتووه‌. جا له‌پاش ئه‌وه‌ ده‌ڵێین ئه‌ی (باوکی خالد) ئه‌م پارچانه‌ی وه‌ریان ده‌گرن چه‌نده‌ به‌ به‌یانەكانی ئیمام مه‌هدی بۆ قورئانی گه‌وره‌ ده‌چن وه‌ک ئه‌وه‌ی له‌ قورئانی گه‌وره‌ وه‌رگیرا بن، وه‌ ده‌ڵێت اللە ی پایەبەرز فه‌رموویه‌تی: {فَوَيْلٌ لِّلْمُصَلِّينَ} صدق الله العظيم [الماعون:4].

دواتر له‌سه‌ر ئه‌وه‌ لێدوان دەدات و ده‌ڵێت: "ئایا نابینن نوێژ داهێنراوە لە ئایینداو اللە هیچ ده‌سه‌ڵاتێكی زانستی ده‌رباره‌ دانه‌به‌زاندووه‌! ئایا اللە ی پایەبەرز نه‌یفه‌رمووه‌: {فَوَيْلٌ لِّلْمُصَلِّينَ} صدق الله العظيم؟" جا هه‌رچی ئەو ڕەشەوڵاخ و چێڵانەن کە بیرناكه‌نه‌وه‌ ده‌ڵێن: "ئه‌م پیاوه‌ ڕاستی كرد، به‌ڕاستی به‌ڵگه‌كه‌ی له‌ قورئانه‌وه‌ وه‌رگرت به‌وه‌ی نوێژ داهێنراوە لە ئایینداو اللە هیچ ده‌سه‌ڵاتێكی زانستی ده‌رباره‌ دانه‌به‌زاندووه‌! جا به‌ڵگه‌ی ئاشكرای له‌ قورئانەوە هێنا، اللە ی پایەبەرزیش فه‌رموویه‌تی: {فَوَيْلٌ لِّلْمُصَلِّينَ}". جا نموونه‌ی ئه‌م پارچه‌ به‌تاڵانه‌ پارچه‌ی وەرگیراوی ئه‌و كه‌سانه‌یه‌ کە به‌ ڕێگریکردنێکی گه‌وره‌وە ڕێگا له‌ ڕاستی ده‌گرن و دێن پارچه‌یه‌ک له‌ به‌یانێكی ڕاست و دروست لە چەند وشەیەکی ناصر محمد یه‌مانی وه‌رده‌گرن و وردەکاری بەیانەکەش لە خودی بابه‌ته‌كه‌ وازلێدەهێنن، تا ڕوون نه‌بێته‌وه‌ ناصر محمد یه‌مانی به‌ ڕاست و دروستی قسه‌ ده‌كات! وه‌ به‌داخه‌وه‌ هه‌ندێک چێڵ و ڕه‌شه‌وڵاخیش لەو مرۆڤانەی بیرناكه‌نه‌وه‌ ده‌رباره‌ی ناصر محمد یه‌مانی ده‌كه‌ونه‌ گومان و دوودڵی، دوای ئه‌وه‌ی لە شوێنکەوتووەکانی بوونە، ئەمەش به‌هۆی فریوی ئەو شه‌یتانه‌ مرۆڤانەی ڕێگری له‌ به‌یانی ڕاست و دروستی زیكری كتێبەکەی اللە دەکەن، جا هه‌ركه‌سێک لە بەرامبەر ڕاستی چاوی لادابێت دوای ئه‌وه‌ی ڕاستیەکەی بۆ ڕوونبۆته‌وه‌ به‌وه‌ی ئه‌مە ڕاست و دروستە، ئه‌وا اللە دڵه‌كه‌ی لە ڕاستی لاداوە، ته‌نانه‌ت ئەگه‌ر به‌ر له‌ مه‌هدی چاوه‌ڕوانكراو ناصر محمد یه‌مانیش باوەڕدار بووبێت، وه‌ک نێردراوی اللە موسا درودو سڵاوی اللە ی لەسەرو هه‌ندێک له‌وانه‌ی شوێنی کەوتبوون. بە پشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {وَإِذْ قَالَ مُوسَى لِقَوْمِهِ يَا قَوْمِ لِمَ تُؤْذُونَنِي وَقَدْ تَعْلَمُونَ أَنِّي رَسُولُ اللَّهِ إِلَيْكُمْ فَلَمَّا زَاغُوا أَزَاغَ اللَّهُ قُلُوبَهُمْ وَاللَّهُ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ} صدق الله العظيم [الصف:5].

جگه‌ له‌وه‌ی سوپاس بۆ اللە نازانم هیچ پشتیوانێکم لە ڕاستی لایدابێت دوای ئه‌وه‌ی ڕاستی بۆ ڕوونبۆتەوه‌، به‌ڵكو ئه‌مه‌ ته‌نها ئامۆژگاریه‌كه‌ بۆ ئەوان له‌لایەن په‌روه‌ردگارەکەیانه‌وه‌، دوای ڕاستیش هیچی تر نیه‌ جگە لە گومڕایی نه‌بێت، به‌ڵكو من به‌ یه‌ک شت ئامۆژگاریتان ده‌كه‌م کە بریتیه‌ له‌وه‌ی وردببنه‌وه‌، جا ئایا دوای ئه‌م فریودان و ڕێگری کردنەی به‌یانی ڕاست و دروستی كتێبەکەی اللە ده‌یانبینن به‌یانێکی باشترو چاکتر بهێنن بۆ ئه‌وه‌ی له‌ به‌یانه‌كه‌ی ناصر محمد یه‌مانی ڕەتی دەکەنەوەو ڕاسترو دروستر قسه‌ بكات و باشتر ڕێنمایی بکات؟ وه‌ڵامه‌كه‌ی: هه‌رگیز هیچ به‌ڵگه‌یه‌كیان لێ نابینن ته‌نها وه‌رگرتنی پارچه‌ی ساختەکاری نه‌بێت، وه‌ک ئه‌وه‌ی ده‌ڵێن ناصر محمد یه‌مانی ده‌ڵێت ده‌رباره‌ی هاوه‌ڵانی ئه‌شكه‌وت له‌ محمد نێردراوی اللە زاناترە، به‌وه‌ی چۆن ڕاستیەکەی ئه‌وانی به‌ وردی له‌ قورئانی گه‌وره‌وە باسكردووه‌، ئه‌مه‌ له‌كاتێكدا ئیمام مه‌هدی له‌ پله‌ی زانستی باپیره‌ی كه‌م ناكاته‌وه‌، به‌ڵكو باسەکە ئه‌وه‌یه‌ لەبەر حیکمەتێکی گەورە اللە ده‌رباره‌ی هاوه‌ڵانی ئه‌شكه‌وت فه‌توای بۆ پێغه‌مبه‌ره‌كه‌ی نه‌داوه‌، بۆ ئەوەی له‌وكاته‌ی دەیاندۆزنەوە لەسەر ئەرزی واقع ببن به‌ نیشانه‌ی به‌ڕاستدانه‌ر بۆ ئه‌و به‌یانه‌ ڕاست و دروستەی قورئانی گه‌وره‌، به‌ڵام زۆربه‌تان حه‌ز به‌ ڕاستی ناكه‌ن و ڕقتان لێیه‌تی، ئێمەش هەر هی اللە ین و هەر بۆ لای ئەویش دەگەڕێینەوە.

وە درودو سڵاو لەسەر نێردراوو پێغەمبەران، سوپاس و ستایشیش بۆ اللە ی پەروەردگاری خەڵکی جیهان..
خه‌لیفه‌ی اللە و به‌نده‌كه‌ی؛ ئیمام مه‌هدی ناصر محمد یه‌مانی.
ــــــــــــــــــــــــ

اقتباس المشاركة 14754 من موضوع الرد على أبي خالد: الله لم يفتِ نبيَّه في شأن أصحاب الكهف إلا عن ظاهر القصة..


الإمام ناصر محمد اليماني
30 - 05 - 1432 هـ
04 - 05 - 2011 مـ
06:09 صــباحاً
ـــــــــــــــــــــ



الرد على أبي خالد :
الله لم يفتِ نبيَّه في شأن أصحاب الكهف إلا عن ظاهر القصة ..


بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على جدي محمد رسول الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم - الطيبين وجميع المسلمين، السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أحبتي الأنصار السابقين الأخيار، وسلامُ الله على جميع المسلمين الباحثين عن الحقّ من جميع المسلمين والناس أجمعين..

ويا أيها الحسين بن عمر رئيس إدارة طاولة الحوار العالميّة للمهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني، إنّه لا يهمّني حبيبي في الله أكان أبو خالد علم الجهاد أم غيره من شياطين البشر أو المسيح الكذّاب الشيطان بنفسه؛ بل لا يهمّني على الإطلاق من يكون هذا أبو خالد المُعانِد بغير الحقّ بل يهمّني أن نقيم عليه الحجّة بسلطان العلم المُلجم من محكم القرآن العظيم شرطٌ علينا غير مكذوبٍ أن يكون سلطان العلم بيِّناً من محكم الكتاب يفقهه العالِم وعامة المسلمين، ولذلك نُصدِر الأمر إلى مدير طاولة الحوار الحسين بن عمر أن يرفع الحظر عن المدعو أبو خالد ولو أني أظنّه من الذين لا يهتدون، ولكن الظنّ لا يغني من الحقّ شيئاً فنحن في الحالتين فائزون بالحقِّ سواءٌ اهتدى أم كذّب وتولّى، فإنْ هداه الله إلى الحقّ فالحمد لله وإذا لم يهتدِ إلى الحقّ فيكون الحوار بيني وبينه معذرةً إلى ربّي وربّ الحسين بن عمر وربّ جميع الأنصار لله الواحد القهار وقال الله تعالى:
{وَإِذْ قَالَتْ أُمَّةٌ مِّنْهُمْ لِمَ تَعِظُونَ قَوْمًا ۙ اللَّـهُ مُهْلِكُهُمْ أَوْ مُعَذِّبُهُمْ عَذَابًا شَدِيدًا ۖ قَالُوا مَعْذِرَةً إِلَىٰ رَبِّكُمْ وَلَعَلَّهُمْ يَتَّقُونَ ﴿١٦٤} صدق الله العظيم [الأعراف].

وما أريده من حبيبي في الله الحسين بن عمر وكافة طاقم إدارة منتديات البشرى الإسلاميّة العالميّة للحوار هو أن يكظموا غيظهم عن الذين يريدون أن يطفئوا نور الله حتى نقيم عليهم الحجّة الداحضة، فإذا أقمنا عليهم الحجّة بالحقِّ فحتماً سيأخذهم الله بالعذاب البئيس تصديقاً لقول الله تعالى:
{وَإِذْ قَالَتْ أُمَّةٌ مِّنْهُمْ لِمَ تَعِظُونَ قَوْمًا ۙ اللَّـهُ مُهْلِكُهُمْ أَوْ مُعَذِّبُهُمْ عَذَابًا شَدِيدًا ۖ قَالُوا مَعْذِرَةً إِلَىٰ رَبِّكُمْ وَلَعَلَّهُمْ يَتَّقُونَ ﴿١٦٤فَلَمَّا نَسُوا مَا ذُكِّرُوا بِهِ أَنجَيْنَا الَّذِينَ يَنْهَوْنَ عَنِ السُّوءِ وَأَخَذْنَا الَّذِينَ ظَلَمُوا بِعَذَابٍ بَئِيسٍ بِمَا كَانُوا يَفْسُقُونَ ﴿١٦٥} صدق الله العظيم [الأعراف].

فانظروا لقول الله تعالى:
{فَلَمَّا نَسُوا مَا ذُكِّرُوا بِهِ أَنجَيْنَا الَّذِينَ يَنْهَوْنَ عَنِ السُّوءِ وَأَخَذْنَا الَّذِينَ ظَلَمُوا بِعَذَابٍ بَئِيسٍ بِمَا كَانُوا يَفْسُقُونَ ﴿١٦٥} صدق الله العظيم [الأعراف]، وذلك بعد إقامة الحجّة عليهم من قِبَل الدعاة إلى الحقّ برغم أنّ حجّة القرآن العظيم قائمةٌ على الناس حتى من قبل أن يبعث الله المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني وإنما نزيدهم تبياناً ونُذكِّرهم بالحقِّ من ربِّهم ولعلهم يتقون.

ويا أيها الضيف أبا خالد كن من تكون، واعْلم أنّ السعي لفتنة الأنصار عن الحقّ جُرمُ ذلك في الكتاب أعظم من لو أنك قتلته برغم أنّ قتل النفس بغير الحقّ كأنما قتل الناس جميعاً، فما أعظم عذاب الله سيكون للذين يسعون إلى فتنة المؤمنين عن اتَّباع سبيل الحقّ والصدّ عن الحقّ وإطفاء نور الله ويأبى الله إلا أن يُتِمَّ نوره ولو كره المجرمون ظهوره.

ويا أبا خالد قد تكون منهم أو من غيرهم - الله أعلم - فلا يهمّني من تكون، وأَستغرب الجبنَ في كثيرٍ من الذين يدَّعون العلم ويحاورون الإمام ناصر محمد اليماني لماذا لا يُبرِزون أنفسهم بالصورة والاسم الحقّ في الموقع ليتبيَّن لنا شخصية الذي يدَّعي العلم، فلِمَ الخوف؟ فها هو الإمام ناصر محمد اليماني يظهر لكم بالاسم والصورة ولا أخاف في الله لومة لائم، ولكن لا مشكلة لدينا والمهم هو أن نقيم على من يحاورنا الحجّة بالحقّ.

ويا أبا خالد إني أراك تقتص من بيان الإمام ناصر محمد اليماني كلماتٍ وتذر التّفصيل لكي تلبس على بعض الأنصار والباحثين عن الحقّ حتى تجعلهم يلتبس عليهم الأمر في شأن الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني، ولو أنّك تريد الحقّ إذاً لوجدناك تقتبس كامل الموضوع المفصَّل في ذات النقطة ومن ثمّ تردّ عليها بالبيان الأهدى سبيلاً والأصدق قيلاً.

وأما قولك كيف أنّ محمداً رسول الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم - لا يعلم عن قصة أصحاب الكهف وكيفيّة خلقهم حسب فتوى ناصر محمد اليماني فتقول:
اقتباس المشاركة :
وكيف يقول ذلك ناصر محمد اليماني عن النبيّ عليه الصلاة والسلام؟
انتهى الاقتباس
ومن ثمّ أردُّ عليك بالحقِّ مباشرةً من ربّ العالمين الذي يقول لجدي محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم: {لَوِ اطَّلَعْتَ عَلَيْهِمْ لَوَلَّيْتَ مِنْهُمْ فِرَارًا وَلَمُلِئْتَ مِنْهُمْ رُعْبًا} صدق الله العظيم [الكهف:18]. والسؤال الذي يطرح نفسه هو: لو اطَّلع محمدٌ رسول الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم - على النائمين في الكهف؛ لماذا سوف يُوَلِّي منهم فراراً ويمتلِئ منهم رعباً؟ فلا بدّ أن يكون هناك سببٌ لم يُعلِم الله به محمداً رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم، ولذلك سوف يتفاجأ بشيءٍ يراه لم يرَه في حياته، فمن الذي بيَّن لكم السرّ بالحقّ، أليس المهديّ المنتظَر؟ أنّ السبب هو أنهم من الأمم الأولى من الذين كانوا يتعمّرون آلاف السنين فليست أجسادهم كما هي أجسادنا، فتذكَّر أنّ زمن دعوة نبي الله نوح عليه الصلاة والسلام في قومه من بدء الدعوة فقط حتى جاء موعد الطوفان وقال الله تعالى: {وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا نُوحًا إِلَىٰ قَوْمِهِ فَلَبِثَ فِيهِمْ أَلْفَ سَنَةٍ إِلَّا خَمْسِينَ عَامًا فَأَخَذَهُمُ الطُّوفَانُ وَهُمْ ظَالِمُونَ ﴿١٤} صدق الله العظيم [العنكبوت].

ولكن له عمر من قبل أن يبعثه الله رسولاً، وكذلك لم يُهلِكه الله بالطوفان عليه الصلاة والسلام؛ بل تعمَّر من بعد الطوفان، والسؤال الذي يطرح نفسه للعقل والمنطق: فهل أجساد تلك الأمم الأولى كمثل أجساد البشر اليوم أم أن العقل يقول بما أن أعمارهم تُعدّ بآلاف السنين فلا بدّ أنّ أجسادهم كذلك مضاعفةٌ كما أعمارهم مضاعفةٌ على أعمار أُمم آخر الزمان؟ ولأنه يوجد في هذه الأمّة كثيرٌ من الذين عثروا على هياكلَ عظميّةٍ بشريّةٍ ضخمةٍ مصدِّقةٍ لبيان الإمام ناصر محمد اليماني عن أجساد الأمم الأولى لكونها ضخمةً جداً، وبما أنّ أصحاب الكهف هم من الأمم الأولى ولذلك أجسادهم ضخمةٌ ولذلك قال الله تعالى لنبيِّه:
{لَوِ اطَّلَعْتَ عَلَيْهِمْ لَوَلَّيْتَ مِنْهُمْ فِرَارًا وَلَمُلِئْتَ مِنْهُمْ رُعْبًا} صدق الله العظيم [الكهف:18].

وهذا يدل أنّ الله لم يُفتِ نبيَّه في شأنهم عن كيفية خلقهم ولماذا هم من آيات الله عجباً ولا عن تفصيل قصتهم ولا عن ضخامة أجسادهم لحكمةٍ من الله، وبما أنّه لم يكن لديه العلم مسبقاً عن كيفية ضخامة أجسادهم ولذلك سوف يتفاجأ بما لم يُحِط به علماً من قبل، ولذلك لو اطَّلع عليهم حتماً سوف يُوَلِّي منهم فراراً ويَمْتَلئ منهم رعباً. ومن أصدق من الله قيلاً! ولذلك قال الله تعالى مخاطِباً نبيّه:
{لَوِ اطَّلَعْتَ عَلَيْهِمْ لَوَلَّيْتَ مِنْهُمْ فِرَارًا وَلَمُلِئْتَ مِنْهُمْ رُعْبًا} صدق الله العظيم [الكهف:18].

ولربّما يودّ أن يقاطعني أبو خالد ويقول: "يا ناصر محمد اليماني، فما يدريك أنَّ الله لم يُفصِّل لنبيِّه الفتوى في شأن أصحاب الكهف؟ ومن ثمّ يردّ عليه الإمام ناصر محمد اليماني وأقول: تعال لنطرح السؤال أولاً على العلم والمنطق: لماذا يخاطب الله نبيَّه بقوله:
{لو اطَّلَعْتَ عَلَيْهِمْ لَوَلَّيْتَ مِنْهُمْ فِرَارًا وَلَمُلِئْتَ مِنْهُمْ رُعْبًا} صدق الله العظيم؟ ومن ثم ننظر لجواب العقل والمنطق أولاً فسوف يقول لا شكّ ولا ريب أن الله لم يُفتِ نبيَّه في شأن أصحاب الكهف إلا عن ظاهر القصة ولم يُفصِّل له قصتهم وخلقهم تفصيلاً، وبما أن محمداً رسول الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم - لم يُحِطه الله عن ضخامة أجسادهم فحتماً لو اطَّلع عليهم سيُوَلِّي منهم فراراً ويَمْتَلئ منهم رعباً.

ومن ثم تعال يا أبا خالد لننظر الفتوى في محكم الكتاب؛ هل تأتي مصدِّقةً للعقل والمنطق أنَّ الله لم يُفتِ رسوله في شأن أصحاب الكهف؟ ومن ثم نجد الجواب مطابِقاً للعقل والمنطق وقال الله تعالى:
{سَيَقُولُونَ ثَلَاثَةٌ رَّابِعُهُمْ كَلْبُهُمْ وَيَقُولُونَ خَمْسَةٌ سَادِسُهُمْ كَلْبُهُمْ رَجْمًا بِالْغَيْبِ ۖ وَيَقُولُونَ سَبْعَةٌ وَثَامِنُهُمْ كَلْبُهُمْ ۚ قُل رَّبِّي أَعْلَمُ بِعِدَّتِهِم مَّا يَعْلَمُهُمْ إِلَّا قَلِيلٌ ۗ فَلَا تُمَارِ فِيهِمْ إِلَّا مِرَاءً ظَاهِرًا وَلَا تَسْتَفْتِ فِيهِم مِّنْهُمْ أَحَدًا ﴿٢٢} صدق الله العظيم [الكهف].

فانظروا لقول الله تعالى
{وَلَا تَسْتَفْتِ فِيهِم مِّنْهُمْ أَحَدًا} صدق الله العظيم؛ فهذا يعني أنّ الله لم يُفتِ رسوله في شأنهم ولو أفتاه الله في شأنهم إذاً فلماذا يستفتي في شأنهم أهل الكتاب؟ ولكن الله نهاه أن يسألهم الفتوى عن شأن أصحاب الكهف لكونه لم يأتِه إلا ظاهر القصة بغير تفصيلٍ عن قصتهم وشأنهم وأسمائهم وعددهم وكيفية خلقهم، ولكن الله نهى نبيّه أن يستفتي أهل الكتاب في أصحاب الكهف فلن يفتوه بالحقِّ كونهم لا يعلمون إلا رجماً بالغيب ولذلك قال الله تعالى: {فَلَا تُمَارِ فِيهِمْ إِلَّا مِرَاءً ظَاهِرًا وَلَا تَسْتَفْتِ فِيهِم مِّنْهُمْ أَحَدًا} صدق الله العظيم [الكهف:22].

ولكنّ أبو خالد وأمثاله أقاموا الدنيا وأقعدوها: "كيف أنّ ناصر محمد اليماني يقول أنّ محمداً رسول الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم - لا يعلم عن تفصيل أصحاب الكهف ولا عن كيفية خلق أجسادهم بينما ناصر محمد اليماني يُفصِّل لنا قصّتهم تفصيلاً؟ فهذا يعني أنّه يزعم أنه أعلم من محمدٍ رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم". ومن ثمّ يردّ عليهم الإمام المهديّ وأقول: ولذلك جعل الله الإمام المهديّ هو الإمام لرسول الله المسيح عيسى ابن مريم عليه الصلاة والسلام لكونه أرفع درجةً في العلم من رسول الله المسيح عيسى ابن مريم عليه الصلاة والسلام، ولذلك جعل الله من وزرائه أربعةً من الأنبياء عليهم الصلاة والسلام وهم:
{أَصْحَابَ الْكَهْفِ وَالرَّقِيمِ كَانُوا مِنْ آيَاتِنَا عَجَبًا} [الكهف:9].

ويا أبا خالد تلك من آيات الله سترونها بالحقِّ على الواقع الحقيقي قريباً بإذن الله وقال الله تعالى:
{وَهُمْ فِي فَجْوَةٍ مِّنْهُ ۚ ذَٰلِكَ مِنْ آيَاتِ اللَّـهِ ۗ مَن يَهْدِ اللَّـهُ فَهُوَ الْمُهْتَدِ ۖ وَمَن يُضْلِلْ فَلَن تَجِدَ لَهُ وَلِيًّا مُّرْشِدًا} صدق الله العظيم [الكهف:17].

ويا من يسمِّي نفسه أبو خالد، كذلك نراك تحاججنا أننا نُكذِّب بفتن المسيح الكذاب ونقول نأتي بألف دليلٍ من الكتاب على بطلان ما تزعمون من فتن المسيح الكذاب، وتريد من ناصر محمد اليماني أن يأتي بألف دليلٍ من الكتاب، ما لم فهو كذاب! ومن ثمّ يردّ عليك الإمام ناصر محمد اليماني وأقول: لئِن رددتَ بالحقِّ على دليلٍ واحدٍ فقط يا أبا خالد فقد أصبح الإمام ناصر محمد اليماني كذَّاباً لو أنك أقمت عليه الحجّة بالحقِّ ولو في دليلٍ واحدٍ فقط؛ أليس ذلك أهون عليك من ألف دليل؟ فاغلبني في دليلٍ واحدٍ من الألف الدليل وهو في قول الله تعالى:
{فَلَوْلَا إِن كُنتُمْ غَيْرَ مَدِينِينَ ﴿٨٦تَرْجِعُونَهَا إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ ﴿٨٧فَأَمَّا إِن كَانَ مِنَ الْمُقَرَّبِينَ ﴿٨٨فَرَوْحٌ وَرَيْحَانٌ وَجَنَّتُ نَعِيمٍ ﴿٨٩وَأَمَّا إِن كَانَ مِنْ أَصْحَابِ الْيَمِينِ ﴿٩٠فَسَلَامٌ لَّكَ مِنْ أَصْحَابِ الْيَمِينِ ﴿٩١وَأَمَّا إِن كَانَ مِنَ الْمُكَذِّبِينَ الضَّالِّينَ ﴿٩٢فَنُزُلٌ مِّنْ حَمِيمٍ ﴿٩٣وَتَصْلِيَةُ جَحِيمٍ ﴿٩٤إِنَّ هَـٰذَا لَهُوَ حَقُّ الْيَقِينِ ﴿٩٥فَسَبِّحْ بِاسْمِ رَبِّكَ الْعَظِيمِ ﴿٩٦} صدق الله العظيم [الواقعة].

وبما أنّ أبا خالد وعلماء الأمّة وعامّتهم ليعلمون أنّ الله يتحدّث عن الروح من بعد خروجها من الجسد فيموت، ومن ثم يتحدّى الله الباطل أن يرجعها:
{فَلَوْلَا إِن كُنتُمْ غَيْرَ مَدِينِينَ ﴿٨٦تَرْجِعُونَهَا إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ ﴿٨٧} صدق الله العظيم، فهل من العقل والمنطق أن يُصدِق الله دعوى المسيح الكذَّاب بمعجزة إرجاع الروح إلى الجسد من بعد الموت ولو لميِّتٍ واحدٍ فقط ولو مرةً واحدةً؟ فإذا أرجعنا الفتوى للعقل لما تقّبلها على الإطلاق عقلُ كلِّ إنسانٍ عاقلٍ فسوف يقول: "وكيف يُصدِق الله المسيح الكذاب بمعجزةٍ من عنده فيُناقِض تحدِّيه في الكتاب إلى الباطل من دونه: {فَلَوْلَا إِن كُنتُمْ غَيْرَ مَدِينِينَ ﴿٨٦تَرْجِعُونَهَا إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ ﴿٨٧} صدق الله العظيم؟".

أفلا ترى أن الذين يروون فتنة المسيح الكذاب بالرواية عن إحياء ميتٍ ويقولون أنه يُميته ثم يُحييه كما يفترون بالرواية التالية:
اقتباس المشاركة :
حدثنا يعقوب وهو بن إبراهيم بن سعد حدثنا أبي عن صالح عن بن شهاب أخبرني عبيد الله بن عبد الله بن عتبة أن أبا سعيد الخدري قال ثم حدثنا رسول الله صلى الله عليه وسلم يوما حديثا طويلا عن الدجال فكان فيما حدثنا قال يأتي وهو محرم عليه أن يدخل نقاب المدينة فينتهي إلى بعض السباخ التي تلي المدينة فيخرج إليه يومئذ رجل هو خير الناس أو من خير الناس فيقول له أشهد أنك الدجال الذي حدثنا رسول الله صلى الله عليه وسلم حديثه فيقول الدجال أرأيتم إن قتلت هذا ثم أحييته أتشكون في الأمر فيقولون لا قال فيقتله ثم يحييه فيقول حين يحييه والله ما كنت فيك قط أشد بصيرة مني الآن قال فيريد الدجال أن يقتله فلا يسلط عليه.
انتهى الاقتباس
انتهى

والسؤال الذي يطرح نفسه: أليست هذه الرواية جاءت لِتكسر تحدِّي الله في محكم كتابه بإرجاع روح ميتٍ واحدٍ إلى الجسد؟ ويقول الله أنه لو صدق الباطل وأحيا الجسد برجوع الروح فيه فقد صدق وأثبت بالبرهان المبين أنه المحيي والمميت! وبما أنّ الله هو المحيي والمميت فكم ذَكَر الله ذلك كم مرة في الكتاب؟ وبما أنّ الله أفتى في محكم كتابه وقال:
{قُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَمَا يُبْدِئُ الْبَاطِلُ وَمَا يُعِيدُ ﴿٤٩} صدق الله العظيم [سبأ]. ولذلك تحدَّى الله الباطل من دونه أن يأتوا بهذه الآية على الواقع الحقيقي فيُحيوا جسد الميت برجوع الروح فيه: {فَلَوْلَا إِن كُنتُمْ غَيْرَ مَدِينِينَ ﴿٨٦تَرْجِعُونَهَا إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ ﴿٨٧} صدق الله العظيم، فهل هذا التحدِّي يحتاج إلى تأويلٍ غير ما نراه؟ ولكنها آيةٌ محكمةٌ يعلمها العالِم وعامة المسلمين أنَّ الله يتكلم عن روح الميت من بعد خروجها فيتحدَّى الباطل بإرجاعها إلى الجسد.

ويا معشر الأنصار، والله لَيحاول الشياطين عن طريق الذين استحوذوا عليهم أن يَصدُّوكم عن اتِّباع الإمام المهدي صدوداً كبيراً ولو أنكم أطعتموهم لَيردّونكم من بعد إيمانكم بالبيان الحقّ كافرين تصديقاً لقول الله تعالى:
{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن تُطِيعُوا فَرِيقًا مِّنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ يَرُدُّوكُم بَعْدَ إِيمَانِكُمْ كَافِرِينَ ﴿١٠٠} صدق الله العظيم [آل عمران].

ولا أقول أنّ أبا خالد من شياطين البشر، ولكن طريقة تدليسه وتشكيكه في الحقّ ما عهدناها إلا منهم كونهم يُدلِّسون ويقومون باقتباس جزءٍ من الموضوع ويتركون باقي التفصيل في قلب وذات الموضوع حتى يرى القارئ أنهم يقتبسون من بيان ناصر محمد اليماني. ومن ثم نقول يا أبا خالد ما أشبه اقتباسكم من بيانات الإمام المهديّ للقرآن العظيم كمثل من يقتبس من القرآن العظيم ويقول قال الله تعالى:
{فَوَيْلٌ لِّلْمُصَلِّينَ} صدق الله العظيم [الماعون:4]. ومن ثم يُعلِّق على ذلك ويقول: "أفلا ترون أنّ الصلاة بدعةٌ ما أنزل الله بها من سلطان! ألم يقُل الله تعالى: {فَوَيْلٌ لِّلْمُصَلِّينَ} صدق الله العظيم؟" فأمّا البقر التي لا تتفكر فسوف يقولون: "صدق هذا الرجل، فقد اقتبس البرهان من القرآن أنّ الصلاة بدعةٌ ما أنزل الله بها من سلطان! فجاء بالبرهان المبين من القرآن وقال الله تعالى: {فَوَيْلٌ لِّلْمُصَلِّينَ}". وكمثل هذا الاقتباس الباطل تجدون اقتباس الذين يَصدّون عن الحقّ صدوداً فيقتبس من بيان ناصر محمد اليماني الحقّ كلماتٍ فيترك التفصيل الباقي من البيان في ذات الموضوع حتى لا يتبيّن له أنّ ناصر محمد اليماني ينطق بالحقّ! وللأسف إنّه يوجد بقرٌ من البشر لا تتفكر، فقد يشكّ في شأن ناصر محمد اليماني بعد أن كان من التابعين بسبب تدليس شياطين البشر الذين يصدّون عن البيان الحقّ للذِّكر، ومن زاغ عن الحقّ من بعد ما تبيَّن له أنه الحقّ أزاغ الله قلبه عن الحقّ حتى لو كان يؤمن من قبلُ أنّ المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني كمثل نبي الله موسى عليه الصلاة والسلام وبعض الذين اتّبعوه تصديقاً لقول الله تعالى: {وَإِذْ قَالَ مُوسَىٰ لِقَوْمِهِ يَا قَوْمِ لِمَ تُؤْذُونَنِي وَقَد تَّعْلَمُونَ أَنِّي رَسُولُ اللَّـهِ إِلَيْكُمْ ۖ فَلَمَّا زَاغُوا أَزَاغَ اللَّـهُ قُلُوبَهُمْ ۚ وَاللَّـهُ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ ﴿٥} صدق الله العظيم [الصف].

غير أني والحمدُ لله لا أعلم بأحد أنصاري زاغ عن الحقّ بعدما تبيَّن له أنّه الحقّ، وإنما ذلك موعظةٌ لهم من ربِّهم وما بعد الحقّ إلا الضلال، وإنما أعظكم بواحدةٍ وهو أن تتدبّروا، فهل بعد التدليس والصدّ عن البيان الحقّ للكتاب فهل تجدونهم يأتون بالبيان لِما أنكروه هو أحسن من بيان ناصر محمد اليماني وأصدق قيلاً وأهدى سبيلاً؟ والجواب: لن تجدوا لهم أيّ برهانٍ إلا اقتباس التدليس كمثل أن يقول:" إنَّ ناصر محمد اليماني يقول إنّه أعلم من محمدٍ رسول الله عن أصحاب الكهف" ومن ثم يأتي بذلك القول من البيان ولكنكم لا تجدون أنّه جاء بما يثبت زيادة علم الإمام المهدي عن أصحاب الكهف كيف أنّه فصَّل حقيقتهم تفصيلاً من القرآن العظيم، غير أنَّ الإمام المهدي لا يُنقِص من درجة جدّه العلميّة، وإنما عدم فتوى الله لنبيِّه عن أصحاب الكهف فيها حكمةٌ بالغةٌ حتى يكونوا من آيات التصديق لهذا البيان الحقّ لهذا القرآن العظيم على الواقع الحقيقي حين العثور عليهم،
ولكن أكثركم للحقِّ كارهون إنّا لله وإنّا إليه لراجعون.

وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين ..
خليفة الله وعبده؛ الإمام المهدي ناصر محمد اليماني .
______________
اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..